<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

LONE Project - 'Let it rain on me' LIVE STREAM

LONE Project - 'Let it rain on me' LIVE STREAM

Ferdinand Bakker en Michel van Dijk brachten eind vorig jaar hun vierde LONE Project album uit. De live presentatie van het nieuwe repertoire op 8 december kon helaas maar door een beperkt aantal mensen worden bijgewoond. 

Voor iedereen die de albumpresentatie van 'Let it rain on me' niet heeft kunnen bijwonen (of voor wie er wel bij was en de show graag nog een keer wil zien!) maakt podium De Boerderij op zaterdag 24 april het volledige concert als live stream beschikbaar!

 LIVE STREAM: zaterdag 24-4-2021, 20.30u 

LONE Project 'Let it rain on me' albumpresentatie in De Boerderij (opname 8-12-2020)

https://vimeo.com/event/800177/8764f86e3f

set list:

  1. Gypsy parade
    2. Mr. Record man
    3. Let it rain on me 
    4. Just for you
    5. My Ruby’s gone 
    6. The Guy is no good
    7. Where have all the women gone?
    8. Miles
    9. Thats why
    10. Poor man's son
    11.  I got the picture
    12. The lighthouse

 LONE Project band bestond die avond uit:

Ferdinand Bakker - gitaar, harmonica, viool, backing vocals

Michel van Dijk - vocals

Roel Spanjers - toetsen, accordeon

Harry Hardholt- gitaar, vocals (tube)

Kim Hayworth - drums

Misha Kool - bass


Met dank ook aan Arie Versteegh en John Vis, die op het laatste moment insprong om de registratie mogelijk te maken.

 Veel plezier en hopelijk tot ziens bij een LONE Project 'real' live show (2021/2022).

Lees ook: Vierde album van LONE Project

LONE Project ‘Let it rain on me’ 

 Op Let it rain on me zetten ex-Alquin-leden Ferdinand Bakker en Michel van Dijk als LONE Project hun ontdekkingsreis naar een eigen spannende geluidsmix en dito songteksten voort. In de elf nieuwe songs op het album laat het duo horen dat in handen van gerijpte artiesten (beiden vieren dit jaar hun 70ste verjaardag), de muziek alleen maar beter wordt! 

Luister naar een voorproefje op Let it rain on me (compilatie)

  www.loneproject.nl

https://www.facebook.com/loneproject/

Geen opmerkingen: