<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 20 / 21 Juni 2025  Crossroads Festival Bonn(BRD)   ROVAR (DE) supportact THE BREW (UK)  |  zondag 27 oktober Liederholthuis • Zondag 03 November Bluesfestival Hedon Zwolle • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino • Rock Am Ring(BRD) 40 Jaar 6 tm 8 Juni 2025 • LED ZEPPELIN, tribute by Kashmir  | zaterdag 15 februari 2025 •  GOLDEN EARRING, tribute by The Naked Truth | • Zaterdag 08 Maart Sean Webster's Blues All Nighter | • zaterdag 05 april • ERIC CLAPTON tribute by Claptunes | zaterdag 17 mei 2025 • THE BLUESBONES (BE) opnieuw bij LMH! | zaterdag 22 november 2025 •

In memoriam: Matthew Long (Catfish)

Bericht van de familie Long  Onze harten breken

Gisteren verloren we onze lieve, grappige, geweldige, getalenteerde zoon en Catfish-frontman/gitarist Matthew Long aan kanker. Hij was pas 29.
Matthew was overweldigd door de liefde en steun die hij kreeg van de muziekgemeenschap - dank aan alle ongelooflijke artiesten die deelnamen aan de vele benefietconcerten in het hele land, en aan degenen onder jullie die ze organiseerden en bijwoonden.
Matt Long©Harrie Huisman

 Dank aan iedereen die heeft gedoneerd aan de Gofundme crowdfunder en degenen die hebben toegezegd op de veiling van muziekmemorabilia. Dit gaf hem geld om toegang te krijgen tot aanvullende medicijnen en behandelingen die niet beschikbaar zijn via de NHS, wat hielp om Matts leven te verlengen. We zullen voor altijd dankbaar zijn aan ieder van jullie die heeft bijgedragen.

Matthew wilde echt leven en we hebben alles geprobeerd om hem te redden, maar helaas was de kanker te agressief en te snel voor de chemo. Hij is vredig heengegaan met zijn soulmate Sam en zijn familie aan zijn zijde.

 Matthew schreef een liedje genaamd 'Archangel' toen zijn oma een paar jaar geleden overleed. Ik kan geen toepasselijkere manier bedenken om te zeggen hoe we ons allemaal voelen op dit moment. Vaarwel, onze prachtige jongen.

 
Ik kan je hier niet houden
Je kunt de pijn niet verdragen
Ook al heb ik je nodig
En de tranen vallen als regen
Hoewel dit afscheid
Het maakt me kapot van binnen
Ik weet dat je zult zijn
Voor altijd aan mijn zijde
Glip gewoon weg
Terwijl ik blijf
Om je te herinneren zoals je was
Ga dus liggen om te rusten
Laat jezelf gaan
Wees die eeuwige vriend van mij
Ik zal je een liedje zingen
Nog een laatste keer
Wees die aartsengel hier aan mijn zijde.
I can't keep you here
You can't stand the pain
Even though I need you
And the tears fall like rain
Although this goodbye
Tears me up inside
I know you will be
Forever at my side
Just slip away
As I remain
To remember you as you were
So lay down to rest
Let yourself go
Be that eternal friend of mine
I’ll sing you a song
One final time
Be that archangel here by my side.

Geen opmerkingen: