<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Stu Larsen geeft zich bloot op 'Marigold'

Het nieuwe album is op 3 april overal verkrijgbaar.
nieuwe video voor 'Phone Call From My Lover' hier onder.
Met een koffer en gitaar als zijn meest waardevolle bezit trekt de Australische songwriter Stu Larsen al een aantal jaren de hele wereld over. Een reis die hij heeft vastgelegd op zijn nieuwe album 'Marigold' dat op vrijdag 3 april verschijnt via Nettwerk Music Group. Met de single 'Phone Call From My Lover' gaf Larsen onlangs al een voorproefje van zijn nieuwe werk.
"Als kind had ik nooit gedacht dat ik de boerderij waar ik opgroeide zou verlaten", vertelt Larsen. "Ik was een verlegen jongetje, durfde bijna niet te praten en dacht dat ik voor altijd op dezelfde plek zou blijven. Ik ga op de boerderij werken, en dat is het dan', zo zag mijn toekomst beeld eruit." Maar toen Stu het reizen ontdekte kreeg hij de smaak al snel te pakken. "Toen ik Mike Rosenberg (a.k.a. Passenger) ontmoette klikte het meteen. Hij had iemand nodig om samen mee de wereld over te touren, en ik hoefde daar eigenlijk niet over na te denken."





Het nieuwe album werd samen met producer Tim Hart (Boy & Bear) en Simon Berckelman (Philadelphia Grand Jury) opgenomen in Golden Retriever Studios in Sydney. Het was de eerste keer dat Stu dat proces bewust meemaakte. "Tijdens de opnames van mijn eerste album 'Vagabond' overleed mijn vader, bij de opnamen van mijn tweede album scheurde mijn blindedarm en werd het hele proces vertraagd. Nu viel alles wél goed samen en hebben we samen snel en effectief kunnen werken."
oor meer informatie contact op met Brechtje Bergman van V2 Records.

Geen opmerkingen: