<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

They Call Me Rico - Sweet Exile 2018

frontRelease:
They Call Me Rico - Sweet Exile 2018
They Call Me Rico is het nieuwe soloproject van Madcaps zanger Frédéric Pellerin, ook bekend als Rico. Met een decennium aan voorstellingen in Canada en Europa onder zijn hoede, brengt dit zijproject hem terug naar zijn eerste muzikale attractie: folk en blues.
Of het nu gaat om een eenmansband of met gastmuzikanten, They Call Me Rico neemt ons mee in een wereld waar alle ruimte is gereserveerd voor de songs, zonder vuurwerk of zoetstoffen.


Na twee veelgeprezen studio-albums en een live-album keert They Call Me Rico sterker dan ooit terug met een derde studioalbum, This Time. Het album, dat volledig uit originele nummers bestaat, bevat Rico (Frédéric Pellerin), een eenmansband uit Québec, Canada, die nu in Lyon (Frankrijk) woont.