<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Sarah French ontvangt de Keeping the Blues Alive Award 2018

Sarah French ontvangt de Keeping the Blues Alive Award 2018
Sarah French, al lang een supporter van Canadese blues & roots-artiesten, is verheugd aan te kondigen dat ze in januari 2019 de Keeping the Blues Alive Award zal ontvangen van de in Memphis gevestigde wereldberoemde Blues Foundation.


French, 40, begon haar boutique publicity agency, Sarah French Publicity als een part-time onderneming een decennium geleden met een klant, een handvol contacten en de steun van haar mentor, Richard Flohil. Sindsdien is zij uitgegroeid tot een van de drukste reclamebureaus voor blues & roots in Canada. "Ik ben de Blues Foundation en alle betrokkenen zeer vereerd en zeer erkentelijk voor deze prijs," zegt ze. "Ik ben ook eeuwig dankbaar aan Richard Flohil, Derek Andrews, Holger Petersen, de Toronto Blues Society, mijn vrienden en familie, en de vele muzikanten en platenlabels die mij hebben gesteund en me de gelegenheid hebben gegeven om te doen waar ik van houd voor een wonen.”


Sarah French Publicity Online Information:





Media Contact (obviously)
Sarah French Publicity
sarah@sarahfrenchpublicity.com
 




Fotosbluesrock.nl Translate This Page