<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Recensie: Cody Jinks - Lifers.

FRontArtist: Cody Jinks
Title: Lifers
Year Of Release: 2018
Label: Rounder
Genre: Country
Total Time: 42:41

Harrie Huisman
Op het platenlabel Rounder Records, heeft de Texaanse countrymuziekslinger Cody Jinks een nieuw album klaargestoomd om aan het hoofdstuk van zijn indrukwekkende carrière te beginnen met de release van zijn nieuwe album, Lifers.
Dit album zag het levenslicht op 27 juli.


"Wat is succes als je niet elke dag wakker kunt worden wie je werkelijk bent? Jinks zegt in een persbericht over het album dat van start gaat met de onthullende single "Must Be the Whiskey".

"Het is volkomen logisch dat ik hier in mijn leven ben. De countrymuziek vond me toen ik jong was en joeg me achterna toen ik ouder werd", zegt hij.

In een wereld waar mensen hunkeren naar authenticiteit van de artiesten die ze liefhebben en waarin ze investeren, levert niemand beter dan Jinks. Het album zit boordevol waarheidsgetrouwe hymnen over de rommeligheid van het leven, waaronder liedjes als "Holy Water", "Head Case" en "Stranger".


Tracklist LIFERS

1. Holy Water 2. Must Be The Whiskey 3. Somewhere Between I Love You And I’m Leavin’ 4. Lifers 5. Big Last Name 6. Desert Wind 7. Colorado 8. Can’t Quit Enough 9. 7th Floor 10. Stranger 11. Head Case