<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 20 / 21 Juni 2025  Crossroads Festival Bonn(BRD)   ROVAR (DE) supportact THE BREW (UK)  |  zondag 27 oktober Liederholthuis • Zondag 03 November Bluesfestival Hedon Zwolle • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino • Rock Am Ring(BRD) 40 Jaar 6 tm 8 Juni 2025 • LED ZEPPELIN, tribute by Kashmir  | zaterdag 15 februari 2025 •  GOLDEN EARRING, tribute by The Naked Truth | • Zaterdag 08 Maart Sean Webster's Blues All Nighter | • zaterdag 05 april • ERIC CLAPTON tribute by Claptunes | zaterdag 17 mei 2025 • THE BLUESBONES (BE) opnieuw bij LMH! | zaterdag 22 november 2025 •

New Video: Beth Hart

Beth Hart brengt videoclip “Wonderful World” uit


Beth Hart zal in 2024 en 2025 door de VS en Europa toeren.



De video wisselt af tussen contrasterende beelden van haar songwritingproces aan de piano, samen met een hartverwarmende uitvoering van het nummer voor de camera, waarin Beth te zien is als artiest, songwriter en performer. "Wonderful World" is geschreven voor en over mijn prachtige nichtje," zegt Beth. "Naarmate de tijd verstrijkt, zie ik dat het eigenlijk is geschreven over de afkomst van de vrouwen in mijn familie. Alle generaties; mijn overgrootmoeder, mijn oma, mijn moeder, mijn zussen, mijn nichtje en haar dochter. Dus het is de afstamming en hoe noodzakelijk het voor mij is om dat te zien, en wat een geschenk om dat eindelijk te zien.” 

Als je Beth Hart ooit live hebt gezien of naar haar muziek hebt geluisterd, weet je dat ze alles geeft voor haar liedjes. De video voor de titeltrack van haar nieuwe album, “You Still Got Me,” bevat haar man, Scott, die, samen met haar team, haar steun is wanneer ze het het hardst nodig heeft.

Tijdens de tour zie je de liefde en waardering die ze deelt met haar publiek. Het is een band die ze door de jaren heen heeft opgebouwd door haar eerlijke, oprechte muziek.

Beth's eerder uitgebrachte single, “Little Heartbreak Girl,” is een opbeurend liedje over hoop en kracht.

Het openingsnummer van het album, "Savior With A Razor", bevat Guns N' Roses' Slash. De krachtige opname combineert Beths krachtige vocalen met Slash's opwindende gitaar, wat een gedurfde en intense luisterervaring creëert.

Het nieuwe album, 'You Still Got Me', is Harts elfde studioalbum, na 'A Tribute To Led Zeppelin' (2022) en 'War In My Mind' (2019), die haar hoogst genoteerde releases in het Verenigd Koninkrijk en de VS tot nu toe werden, en ook in de Top 10 terechtkwamen in Duitsland, Frankrijk, Zweden, België, Zwitserland, Polen, Oostenrijk en Nederland.  


Geen opmerkingen: