<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 20 / 21 Juni 2025  Crossroads Festival Bonn(BRD)   ROVAR (DE) supportact THE BREW (UK)  |  zondag 27 oktober Liederholthuis • Zondag 03 November Bluesfestival Hedon Zwolle • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino • Rock Am Ring(BRD) 40 Jaar 6 tm 8 Juni 2025 • LED ZEPPELIN, tribute by Kashmir  | zaterdag 15 februari 2025 •  GOLDEN EARRING, tribute by The Naked Truth | • Zaterdag 08 Maart Sean Webster's Blues All Nighter | • zaterdag 05 april • ERIC CLAPTON tribute by Claptunes | zaterdag 17 mei 2025 • THE BLUESBONES (BE) opnieuw bij LMH! | zaterdag 22 november 2025 •

Release: Layla Zoe - Into The Blue

Release: Layla Zoe - Into The Blue

Ik zit hier te proberen te beslissen wat ik moet schrijven over hoe ik me vandaag voel bij de release van mijn 18e volledige album (19e muzikale release inclusief de single 'The Bluebird's Egg') in de afgelopen 19 jaar. 

Het is eerlijk gezegd surrealistisch. Ik heb altijd moeite om terug te kijken op mijn carrière en worstel om het door de ogen van anderen te zien, en kijk altijd vooruit naar wat ik hierna kan doen, hoe ik het geld bij elkaar kan schrapen om het volgende album te maken, hoe ik hard genoeg kan werken om elk jaar genoeg optredens te krijgen om aanwezig en relevant te blijven in een soms zielvernietigende business.

Ik zit hier te proberen te beslissen wat ik moet schrijven over hoe ik me vandaag voel bij de release van mijn 18e volledige album (19e muzikale release inclusief de single 'The Bluebird's Egg') in de afgelopen 19 jaar. Het is eerlijk gezegd surrealistisch. Ik heb altijd moeite om terug te kijken op mijn carrière en worstel om het door de ogen van anderen te zien, en kijk altijd vooruit naar wat ik hierna kan doen, hoe ik het geld bij elkaar kan schrapen om het volgende album te maken, hoe ik hard genoeg kan werken om elk jaar genoeg optredens te krijgen om aanwezig en relevant te blijven in een soms zielvernietigende business. Maar vandaag kijk ik terug met een roze bril, en ik ben trots op wat ik heb bereikt. En zo dankbaar voor alle mensen die me hebben geholpen om dit punt te bereiken. Het nieuwe album (en de Blu-ray-film) "Into the Blue - Live in Concert" is een audio- en video-ervaring, en ik wilde al zoveel jaren een project als dit onafhankelijk delen en uitbrengen, dus dit voelt vandaag echt speciaal. Het is opgedragen aan mijn vader en aan mijn fans, en wordt vandaag uitgebracht op de verjaardag van mijn vader om een ​​reden, omdat hij mij op veel manieren inspireerde om muziek te maken, en hij liet mij kennismaken met veel van de muziek waar ik vandaag de dag nog steeds naar luister, inclusief de meeste covers die ik op deze live release heb uitgevoerd. Ik hoop dat je er net zo van zult genieten om ernaar te luisteren en ernaar te kijken als ik deed toen ik het maakte. Speciale dank aan Martin en Moritz Meinschaefer, Jeff Aug, Nora van Rijn, 

Optimal en AL!VE, alle fotografen, Harmonie in Bonn, Ozzy van der Loo en vooral aan de muzikanten die die avond magie op het podium met mij maakten Krissy Matthews (gitaar), Josh Rigal (bas) en Felix Dehmel (drums). Fysieke exemplaren zijn online verkrijgbaar via veel distributeurs in uw landen, op alle digitale platforms (behalve Spotify) en via mijn website www.layla.ca/shop en iedereen die vandaag een album in mijn winkel koopt, ontvangt een bonuscadeau ter ere van de release. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie voortdurende steun. Hoewel mijn tournee vanwege gezondheidsredenen is uitgesteld, voel ik vandaag moed en kracht nu ik dit nieuwe project aan de wereld presenteer. De data voor mijn nieuwe tournee in 2025 worden hieronder bekendgemaakt. Binnenkort worden er meer data toegevoegd/bevestigd.


Tot volgend jaar allemaal op het podium, altijd in liefde-muziek-dankbaarheid, Layla

04.10.2025 DE-Isernhagen, Blues Garage         
05.10.2025 DE-Marburg, KFZ   
08.10.2025 DE-Erfurt, Museumskeller   
10.10.2025 DE-Berlijn, Quasimodo        
11.10.2025 CZ-Cernosice, Club Kino 1     
2.10.2025 CZ-Olomouc, Bounty Rock Café      
24.10.2025 BE-Ittre, Zik Zak      
25.10.2025 NL-Tilburg, Hayhoef-Backstage       
30.10.2025 DE-Dortmund, Muziektheater Piano   
01.11.2025 DE-Schwerin, Der Speicher

Geen opmerkingen: