<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

New Website - Bullet-Ray

 Raymond Van Olphen - Bullet-Ray 

Vanaf 2004 werk ik als zelfstandig fotograaf voor diverse opdrachtgevers. Voor velen van hen werk ik al jaren en zijn zeer divers.

Tijdens alle opdrachten werk ik met de huisstijlrichtlijnen van mijn opdrachtgevers en heb ik ruime ervaring in het conceptmatig werken en briefings.

Onderstaand een beknopt overzicht om een beeld te geven van de diversiteit.

 

2004-heden: Huisfotograaf NPO o.a. Serious Request. Top 2000, alle grote muziekfestivals. Zapp Awards concert fotografie, etc.
2010 -heden: Provincie Overijssel, o.a. vaste fotograaf bij bezoek koningshuis.
2013-heden: Bostheater Producties, voor hen doe ik alle scene fotografie van de theater producties.
2020-heden: Johan Cruyff Foundation. Officiële fotograaf.
2013: Lorrainvile, een project waarvoor ik de fotografie heb verzorgd en is bekroond met een Edison Award.
2017: Officiële fotograaf monument MH-17 uitgebracht in het boek
2019: Maarten van der Weijden zijn elf steden zwemtocht fotografisch vastgelegd wat een nominatie opleverde voor de Zilveren Camera.

https://bullet-ray.nl/https://bullet-ray.nl/portfolio-bullet-ray/

Geen opmerkingen: