<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

New video: Mike Zito - FOREVER MY LOVE

 FOREVER MY LOVE ✪ MIKE ZITO

"In januari vorig jaar overwoog ik het idee om een ​​album te maken over de tragedie van mijn vrouw Laura die kanker kreeg. Ik wist niet precies hoe ik dat moest aanpakken, maar ze was erg bemoedigend over het proces.

Ik wist dat ik Ik kon geen heel album schrijven over deze ervaring en mijn gevoelens, maar ik wilde op zijn minst één betekenisvol nummer schrijven dat mijn emoties verwoordde. Op een ochtend zat ik met de gitaar in de hand aan de eettafel met een kopje koffie aan mijn zijde. Ik speelde een akkoord en zong uit volle borst 'Forever My Love'. Laura kwam de kamer binnen en zei: 'Wat was dat? Is dat een liedje dat je gaat schrijven?" Ik zei: "Ik denk het wel, vind je het leuk?" Ze had een opgewonden blik op haar gezicht toen ze zei: "Ja, ik vind het erg leuk." voor mij, dus ik ging ermee akkoord en de rest kwam zo snel en gemakkelijk.

De beste nummers komen meestal uit het niets en zijn heel gemakkelijk te schrijven, alsof ik het nummer niet echt schrijf, ik ben alleen maar de tolk. Het nummer is geschreven, maar ik speelde het en zong het het hele jaar door. Elke ochtend zat ik aan tafel en zong het luid en zij luisterde. Ze vertelde me hoeveel ze van het lied hield, ze was echt trots. We hadden gehoopt ze zou lang genoeg leven om de voltooide versie te horen, maar dat gebeurde niet. Maar ze hoorde me dit lied vorig jaar bij ons thuis honderd keer voor haar zingen, en ze wist dat je het geweldig zou vinden.' - Mike Zito 🎥 𝐅𝐎𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐍𝐄𝐖 𝐒𝐈𝐍𝐆𝐋𝐄 𝐒𝐈𝐍𝐆𝐋𝐄 uit Mike Zito's komende release Life is moeilijk op Gulf Coast Records is nu beschikbaar! 🔗 Pre-Save: https://lnk.to/MikeZito 🎥 Video door Zach Zito 🎸 https://www.mikezito.com/ https://www.gulfcoastrecords.net/

Geen opmerkingen: