<script> <style>

Single: Five Dollar Shake - Hell Bent

Five Dollar Shake  - Hell Bent

Hell Bent' uit! De eerste single van ons aankomende album 'Bigger Heart'.

Hell Bent is een stevig rockende plaat over wanhoop, woede en veerkracht.
Lucinda vertelt: “Ik schreef ‘Hell Bent’ toen ik het beu was me verdrietig en machteloos te voelen tijdens m’n scheiding........

Ik was boos op mezelf omdat ik niet boos was op de situatie, en dus schreef ik teksten om mezelf woedend te laten zijn. Woede kunnen voelen gaf me de energie en kracht om een weg vooruit te zien. Ik hoop dat ‘Hell Bent’ andere mensen ook uit dat lethargische moeras kan helpen.”

"Hell Yeah" voegt de rest van de band daar aan toe. Wij zijn razend benieuwd wat je van deze plaat vindt!  

Lucinda, Marja, Anne, Bas, Jelmer



Geen opmerkingen: