<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 20 / 21 Juni 2025  Crossroads Festival Bonn(BRD)   ROVAR (DE) supportact THE BREW (UK)  |  zondag 27 oktober Liederholthuis • Zondag 03 November Bluesfestival Hedon Zwolle • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino • Rock Am Ring(BRD) 40 Jaar 6 tm 8 Juni 2025 • LED ZEPPELIN, tribute by Kashmir  | zaterdag 15 februari 2025 •  GOLDEN EARRING, tribute by The Naked Truth | • Zaterdag 08 Maart Sean Webster's Blues All Nighter | • zaterdag 05 april • ERIC CLAPTON tribute by Claptunes | zaterdag 17 mei 2025 • THE BLUESBONES (BE) opnieuw bij LMH! | zaterdag 22 november 2025 •

De Amergasten vertellen !

De Amergasten vertellen !

Even voorstellen!

Mijn naam is Jannie Epping. Ik kom al een jaar of 30 in de Amer en doe  vrijwilligers werk als kassa medewerkster. Door af en toe mijn ervaringen en dingen die ik in de Amer heb meegemaakt te delen met andere mensen viel het me op hoe ze  geïnteresseerd luisterden. Er zijn natuurlijk veel meer mensen met leuke verhalen over de Amer, de muziek, de artiesten, enz..

  Dit beseffende bedacht ik dat het leuk zou zijn  al deze verhalen  te bundelen. De titel van het boek heb ik al bedacht:

De Amergasten vertellen !

Verder heb ik jullie hulp nodig. Een leuk verhaal , een herinnering  in welke vorm dan ook, is welkom. Hoe meer hoe dikker het boek. Jullie kunnen dit naar dit mailadres  sturen:  amergasten@cafedeamer.nl. Het mag natuurlijk ook gewoon schriftelijk naar Jannie Epping, Hoofdweg 45,  7871TC Klijndijk. Laat wel even weten of je anoniem of met naam je verhaal geplaatst wilt hebben.

Heel veel succes en  schrijfgroet van,

Geen opmerkingen: