<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 20 / 21 Juni 2025  Crossroads Festival Bonn(BRD)   ROVAR (DE) supportact THE BREW (UK)  |  zondag 27 oktober Liederholthuis • Zondag 03 November Bluesfestival Hedon Zwolle • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino • Rock Am Ring(BRD) 40 Jaar 6 tm 8 Juni 2025 • LED ZEPPELIN, tribute by Kashmir  | zaterdag 15 februari 2025 •  GOLDEN EARRING, tribute by The Naked Truth | • Zaterdag 08 Maart Sean Webster's Blues All Nighter | • zaterdag 05 april • ERIC CLAPTON tribute by Claptunes | zaterdag 17 mei 2025 • THE BLUESBONES (BE) opnieuw bij LMH! | zaterdag 22 november 2025 •

De Amer opent 13 maart met Lucky Fonz III

We kunnen het zelf nog maar nauwelijks geloven, maar het is echt waar, we kunnen weer los. Het café opent op 12 maart de deuren en de dag daarna begint een prachtig mooi muziekseizoen. Je vindt de talloze muzikale pareltjes in het vernieuwde programmaoverzicht op onze website. Welkom terug!

Lucky Fonz III, zondag 13 maart 14.00 uur

Spitsafbijter van dit jaar, singer-songwriter Lucky Fonz III, zingt al ruim 12 jaar in het Nederlands. Zijn toegankelijke en vaak grappige liedjes verhalen over alledaagse zaken, de liefde en persoonlijke ervaringen. Muzikaal verrast hij met arrangementen die prima bij zijn teksten passen.

Lucky Fonz III begint als singer-songwriter in de Schotse folk traditie en wint in 2006 de Grote Prijs van Nederland. De optredens in binnen- en buitenland volgen al snel. In 2008 is hij vaste muzikale gast in De Wereld Draait Door en na drie Engelstalige albums brengt hij vanaf 2010 Nederlandstalige albums uit. Over het in 2019 verschenen ‘Multimens’ zegt hij zelf:

“Waar ik als artiest vroeger graag in mijn eigen afgesloten wereldje mijn muziek vormgaf, heb ik voor dit album geprobeerd om de wereld om mij heen juist meer op te zoeken. Dat uitte zich in intensieve samenwerkingen met 14 producers uit verschillende muziekstijlen, steden en landen. Ik heb ook mijn eigen vastgeroeste ideeën over mezelf als artiest kunnen inruilen voor een vrijere kijk, waarin ik het mezelf toestond om ‘fluïde’ te zijn tussen verschillende genres, thema’s, opnametechnieken, instrumenten, onderwerpen etc… Dit alles voelde als een geweldige reis. ‘Multimens’ is een epische, wijd-uiteenlopende collage van te gekke Nederpop.”

We zijn benieuwd naar de reis die ons zondagmiddag 13 maart met Lucky Fonz te wachten staat!

Alvast twee (v)oorproefjes: ‘App me’ en het meest recente nummer ‘Toedeloe’.

 Reserveren

Je kunt reserveren via het formulier op onze website. Binnen enkele dagen krijg je een betaalverzoek. Pas na betaling, en onze bevestiging daarvan, is je reservering afgerond.

We zien je graag in De Amer!

Geen opmerkingen: