<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

22 mei | nieuwe single ‘Frames’ van Rosemary & Garlic

New Single  Rosemary & Garlic

Op 22 mei zal de nieuwe single ‘Frames’ van Rosemary & Garlic uitgebracht worden met een mooie video, deels opgenomen in Spanje en deels in huis.
Rosemary & Garlic is de Nederlandse band van Anne van den Hoogen. Met de combinatie van piano en gitaren maken ze samen een prachtige mix van dromerige folk.
Het album ’Rosemary & Garlic’ wat werd uitgebracht in 2018, heeft de band enorm veel waardering gebracht doormiddel van miljoenen streams.
Rosemary & Garlic had dit te zeggen over de nieuwe video:
“Het nummer en de video gaan over het durven te veranderen van richting en nieuwsgierigheid de overhand te laten nemen. Als je de beelden ziet die we hebben gemaakt in Spanje, zie je mij met prachtige kleuren in een kader, maar ik durf bijna niet te bewegen. Je kan zien dat ik mij niet op mijn gemak voel, je ziet de sombere houding en twijfel in mijn gezicht. Ik kies ervoor om deze beelden te breken. Visueel gezien breken we een marmeren muur en volgen we de scheuren naar een strand. Als we het pad volgen komen we bij een zee en een horizon, wat staat voor vrijheid en nieuwe mogelijkheden.”

“We hebben de video voor de helft opgenomen in Spanje en de rest in mijn huis. De beelden van Spanje worden geprojecteerd op de muren van mijn woonkamer”

Geen opmerkingen: