<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Áslaug verschijnt op het witte doek

Áslaug heeft de persoonlijke verhalen van haar debuut-EP weten te visualiseren in een korte film. De onderwerpen van haar liedjes en haar roots komen hierin terug. De film vertelt verschillende verhalen over hoe zij de afgelopen jaren met de liefde en relaties is omgegaan. Ter ere van haar debuut-EP zal deze film exclusief in première gaan tijdens haar release show op 18 maart in Utrecht.
“Ik ben een behoorlijk reflectief persoon en (over)denk veel. Ik probeer patronen in mijn eigen gedrag te ontdekken en kritisch zijn over de keuzes die ik in het verleden heb gemaakt. Ik probeer te begrijpen hoe de geschiedenis van andere mensen vorm geven aan de beslissingen die ze in hun eigen leven maken, zelfs als die beslissingen in mijn nadeel zijn. De film vertelt de verhalen van drie verschillende relaties die als één worden geportretteerd”.
Korte film Áslaug verschijnt op het witte doek
De film zal op 18 maart in première gaan tijdens haar releaseshow in EKKO
Trailer Video:

Geen opmerkingen: