<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Gitaar mannen van Clapton tot Sheran Hofthater Raalte

REPRISE GITAARMANNEN: VAN CLAPTON TOT SHEERAN!

Goed nieuws! Ook in 2019 ga ik weer het theater in met mijn Gitaarmannen: van Clapton tot Sheeran theatertour. Afgelopen jaar was een groot succes en bijna elke show was uitverkocht! Genoeg reden voor de theaterdirecteuren om de reprise tour te boeken. Waar we er vorig jaar 26 deden, staan er nu 44 op het programma! Het lijkt me geweldig als je erbij kan zijn!
Het is een avond voor de liefhebber van de gitaar, want ik breng een ode aan mijn favoriete instrument én mijn gitaarhelden. Uiteraard speel ik ook eigen liedjes, verwacht een mooie mix. Hier een preview van wat we gaan doen:


Ed Struijlaart tour dates: https://www.edstruijlaart.nl/tour/

Geen opmerkingen: