<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Áslaug 3FM Talent en bevestigd voor Eurosonic Noorderslag


Singer-songwriter Áslaug gaat als een speer, de Utrechtse werd eerder deze maand ook al bevestigd voor het Popronde eindfeest in Melkweg Amsterdam
Vanmorgen werd ze tijdens de live uitzending van Sanders Vriendenteam op 3FM verrast met het nieuws dat ze bevestigd is voor een show op Eurosonic Noorderslag. Ook belde haar broer tijdens de uitzending in, het was aan hem om bekend te maken dat ze het nieuwste 3FM Talent is. Bekijk haar reactie hier.
Eerder dit jaar bracht ze haar debuutsingle en video Take From Me en haar tweede single ‘I’m Sorry’ uit. "'Take From Me' is de essentie van wie ik ben als artiest, zowel muzikaal als tekstueel", vertelt Áslaug, die zichzelf de afgelopen jaren meerdere malen tegenkwam, maar uiteindelijk leerde om van zichzelf te houden. "Voor mij gaat 'Take From Me' over onafhankelijkheid, over opkomen voor jezelf, over trouw zijn aan je eigen overtuigingen en over vertrouwen op je gevoel. Ik voel mij dan ook enorm vereerd dat 3FM mij heeft uitgeroepen tot 3FM Talent en het publiek mijn muziek omarmt."

Geen opmerkingen: