<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • Bluesfestival Hoogeveen Zatredag 14 september• SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

The Veils frontman kondigt solo album aan

 info@v2benelux.comThe Veils frontman kondigt solo album aan
Finn Andrews' solo debuut verschijnt op 22 maart 2019
Met de video voor A Shot Through The Heart (Then Down In Flames) deelt Finn Andrews vandaag een eerste voorpoefje van zijn solo debuut One Piece At A Time dat op 22 maart verschijnt via Nettwerk Music Group. Bekijk de video die de frontman van The Veils opnam tijdens zijn debuut show in Auckland, Nieuw Zeeland, hier.


Sinds Finn Andrews op zijn zestiende zijn eerste platendeal tekende bracht hij samen met zijn band The Veils vijf studio albums uit, was hij te horen op David Lynch's Twin Peaks en op soundtracks van filmdirectors Tim Burton en Paolo Sorrentino. Nadat Andrews' relatie in 2016 ten einde kwam, reisde hij vanuit Londen terug naar Nieuw Zeeland om zich hier te storten op zijn eerste solo album.

'Toen we aan het meest recente album van The Veils aan het werken waren had ik al een aantal songs geschreven waarvan ik wist dat ze niet bij de rest van de liedjes voor dat album paste', vertelt Finn. 'Ik moest even weg uit Londen. Ik was helemaal klaar met de stad, mijn relatie was stuk gelopen en ik wilde terug naar Nieuw Zeeland. Ik had het gevoel dat ik terug naar huis moest om hier de juiste mensen om me heen te verzamelen om de songs af te maken en uit te werken voor het debuut album'.
One Piece At A Time werd live opgenomen in The Lab in Auckland en gecoproduceerd door Tom Healy (Tiny Ruins). Op het album wordt Finn Andrews ondersteund door Cass Basil, Alex Feer, Healy, Reb Fountain, Nina Siegler en Victoria Kelly. One Piece At A Time verschijnt op 22 maart 2019 via Nettwerk Music Group / V2 Records

Voor meer INFO: info@v2benelux.com