<script> <style>

release: CANDI STATON - UNSTOPPABLE 2018

Candi_StatonCANDI STATON - UNSTOPPABLE
(Thirty Tigers / Beracah Records)
Bertus Distributie.




“My life has been unstoppable,” aldus de legendarische Soul zangeres Candi Staton over de titel van haar 30ste album.
Ze scoorde haast in elk decenium wel een hit, varierend van R&B ('I'm Just A Prisoner') tot Disco. 'Unstoppable' viert het werk van Candi, maar is tegelijkertijd ook een stap vooruit. Ze heeft op dit album een sound die zowel Funky is als modern, terwijl je nog steeds de Southern Soul en Blues hoort uit Alabama, waar ze opgroeide. Geproduceerd door Mark Nevers (Howe Gelb, Lambchop, Jason Isbell, Bonnie 'Prince' Billy).


Tracklist:
1.    Confidence
2.    I Fooled You, Didn't I?
3.    Love is You
4.    It Ain't Over
5.    People Have The Power
6.    Revolution of Change
7.    Stand Up
8.    Whats so Funny 'Bout Peace, Love and Understanding
9.    The Prize is Not Worth the Pain
10.    Can I Change My Mind


For more information: www.bertus.com